Vše o nákupu - časté dotazy

ČASTÉ DOTAZY

 

JAKOU VELIKOST SI MÁM OBJEDNAT?

  • U každého produktu jsou uvedeny orientační míry daných velikostí.
  • Při měření používejte nejlépe krejčovský metr.
  • Výška trička je jeho nejdelší část, tedy od límečku až k dolnímu okraji.
  • Šířku trička měříme pod rukávy, přes prsa.

 

JAK SE STARAT O TEXTIL?

Abyste si Váš nový výrobek užili co nejdéle, 
je nutné dodržet následující doporučení, jak o něj pečovat.  
 

 
     

  Žehlit pouze na nízkou teplotu (do 110°C) a vždy obrázkem na vnitřní straně - naruby. 
     

   Prát max. na 30°C a k praní nepoužívat agresivní čisticí prostředky ani aviváž.
     

   Nepoužívat jakákoliv bělidla.
     

  NEJDŮLEŽITĚJŠÍ
Máte doma sušičku? Tak jí pro tentokrát dejte volno. 
Vyvěste prádlo ještě mokré na šňůru a nechte volně uschnout.  
     

  Doporučujeme vyhnout se chemickému čištění a odstraňovačům skvrn. Skvrny, nebo silnější znečištění zkuste odstranit např. speciálním mýdlem na praní. 

 

JAKÁ JE DODACÍ DOBA? 

  • Zboží je většinou zakázkové výroby a může být odesláno zítra, nebo nejpozději do 4 týdnů. 
  • Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou zpracovávány až následující pracovní den.
  • Medaile z aktuální Běžecké výzvy nebo Ligy Běžec+ odesíláme do 10 pracovních dní po jejich skončení.

 

JAKÉ JSOU NÁKLADY NA POŠTOVNÉ A BALNÉ?

  • Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (po vložení produktu).

 

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

  • Kartou online
  • Bankovním převodem ON LINE
  • Bankovním převodem OFF LINE
  • Službu dobírkou neposkytujeme

 

JAK PROBÍHÁ VÝMĚNA NEBO REKLAMACE ZBOŽÍ? 

  • Nepoužité a neprané zboží je možné vrátit do 14 kalendářních dní bez udání důvodu nejlépe v původním obalu. Balíček pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození vlivem dopravy a pošlete na adresu naší provozovny. 
  • Nepoužité a neprané zboží zabalte do balíčku a vložte k němu poznámku, za jakou velikost nebo barvu si přejete vyměnit.
  • Výměna zboží je možná pouze v rozsahu velikosti nebo barvy modelu. Za jiný druh nelze měnit. 
  • Dále nelze měnit produkty s vlastními nápisy, produkty zaslané jako výhra nebo dárky, trička s vlastní personalizací (jméno, číslo,...) Běžecké výzvy nebo dresy ligy Běžec+
  • V případě reklamace (např.: chybné šití, vada materiálu, apod.), zboží zabalte spolu s popisem vady, doplňte číslo účtu, na který se budou peníze vracet a pošlete na adresu naší provozovny.
  • Faktura není potřeba, evidujeme Vás v systému.
  • Záruka na zboží je standardně 2 roky.
  • V případě dalších dotazů a nejasností nás kontaktujte na email: podpora@bezecteam.cz, nebo na telefonní číslo: +420 777 646 808
  • Zásilky posílejte na adresu naší provozovny: Běžec Team s.r.o., Čs. armády 820/35, Praha 6, 160 00

 

JE MOŽNÉ OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ?

  • Ano, předem objednané zboží přes e-shop si lze osobně vyzvednout po předchozí domluvě v naší provozovně na adrese: Běžec Team s.r.o., Československé armády 820/35, 160 00 Praha 6

 

MUSÍM SE PŘI NÁKUPU REGISTROVAT?  

  • Ano, registrace je povinná z důvodu kontaktních údajů, dodržujeme však pravidla GDPR.

 

 

LIGA BĚŽCE + 

JAK SE PŘIHLÁSÍM DO LIGY

  • jako přihlašovací údaje slouží e-mailová adresa a heslo, které sis zvolil/a při registraci. Pokud jsi zapomněl/a heslo, zažádej o jeho obnovu prostřednictvím přihlašovací stránky přímo v aplikaci. Nové heslo bude posláno na e-mail zadaný v registraci. Pokud se ani tak nepodaří do účtu přihlásit, kontaktuj nás na e-mailu: liga.bezce@bezec.eu 

NEVIDÍM VÝŠI KREDITU

  • je potřeba zkontrolovat, jestli máš zaplaceno a platba řádně proběhla
  • pokud i tak problém přetrvává, pošli číslo objednávky a screenshot platby na e-mail: liga.bezce@bezec.eu

KAM VLOŽÍM SVŮJ BĚH?

  • načti úvodí stránku aplikace a hledej záložku vpravo nahoře - nástěnka - vložit běh.

 

 

VÝZVA BĚŽCE+

JAK SE PŘIHLÁSÍM DO VÝZVY? 

  • jako přihlašovací údaje slouží e-mailová adresa a heslo, které sis zvolil/a při registraci. Pokud jsi zapomněl/a heslo, zažádej o jeho obnovu prostřednictvím přihlašovací stránky přímo v aplikaci. Nové heslo bude posláno na e-mail zadaný v registraci. Pokud se ani tak nepodaří do účtu přihlásit, kontaktuj nás na e-mailu: podpora@bezecteam.cz

KAM VLOŽÍM SVŮJ BĚH?

  • načti úvodí stránku aplikace a hledej záložku vpravo nahoře - nástěnka - vložit běh.