Vše o nákupu - časté dotazy

ČASTÉ DOTAZY

 

JAKOU VELIKOST SI MÁM OBJEDNAT?

  • U každého produktu jsou uvedeny orientační míry daných velikostí.
  • Při měření používejte nejlépe krejčovský metr.
  • Výška trička je jeho nejdelší část, tedy od límečku až k dolnímu okraji.
  • Šířku trička měříme pod rukávy, přes prsa.

 

JAK SE STARAT O TEXTIL?

Abyste si Váš nový výrobek užili co nejdéle, 
je nutné dodržet následující doporučení, jak o něj pečovat.  
 

 
     

  Žehlit pouze na nízkou teplotu (do 110°C) a vždy obrázkem na vnitřní straně - naruby. 
     

   Prát max. na 30°C a k praní nepoužívat agresivní čisticí prostředky ani aviváž.
     

   Nepoužívat jakákoliv bělidla.
     

  NEJDŮLEŽITĚJŠÍ
Máte doma sušičku? Tak jí pro tentokrát dejte volno. 
Vyvěste prádlo ještě mokré na šňůru a nechte volně uschnout.  
     

  Doporučujeme vyhnout se chemickému čištění a odstraňovačům skvrn. Skvrny, nebo silnější znečištění zkuste odstranit např. speciálním mýdlem na praní. 

 

JAKÁ JE DODACÍ DOBA? 

  • Zboží je většinou zakázkové výroby a může být odesláno zítra, nebo nejpozději do 4 týdnů. 
  • Objednávky přijaté o víkendu a svátcích jsou zpracovávány až následující pracovní den.
  • Medaile z aktuální Běžecké výzvy nebo Ligy Běžec+ odesíláme do 10 pracovních dní po jejich skončení.

 

JAKÉ JSOU NÁKLADY NA POŠTOVNÉ A BALNÉ?

  • Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (po vložení produktu).

 

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

  • Kartou online
  • Bankovním převodem ON LINE
  • Bankovním převodem OFF LINE
  • Službu dobírkou neposkytujeme

 

JAK PROBÍHÁ VÝMĚNA NEBO REKLAMACE ZBOŽÍ? 

  • Nepoužité a neprané zboží je možné vrátit do 14 kalendářních dní bez udání důvodu nejlépe v původním obalu. Balíček pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození vlivem dopravy a pošlete na adresu naší provozovny. 
  • Nepoužité a neprané zboží zabalte do balíčku a vložte k němu poznámku, za jakou velikost nebo barvu si přejete vyměnit.
  • Výměna zboží je možná pouze v rozsahu velikosti nebo barvy modelu. Za jiný druh nelze měnit. 
  • Dále nelze měnit produkty s vlastními nápisy, produkty zaslané jako výhra nebo dárky, trička s vlastní personalizací (jméno, číslo,...) Běžecké výzvy nebo dresy ligy Běžec+
  • V případě reklamace (např.: chybné šití, vada materiálu, apod.), zboží zabalte spolu s popisem vady, doplňte číslo účtu, na který se budou peníze vracet a pošlete na adresu naší provozovny.
  • Faktura není potřeba, evidujeme Vás v systému.
  • Záruka na zboží je standardně 2 roky.
  • V případě dalších dotazů a nejasností nás kontaktujte na email: podpora@bezecteam.cz, nebo na telefonní číslo: +420 777 646 808
  • Zásilky posílejte na adresu naší provozovny: Běžec Team s.r.o., Čs. armády 820/35, Praha 6, 160 00

 

JE MOŽNÉ OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ ZBOŽÍ?

  • Ano, předem objednané zboží přes e-shop si lze osobně vyzvednout po předchozí domluvě v naší provozovně na adrese: Běžec Team s.r.o., Československé armády 820/35, 160 00 Praha 6

 

MUSÍM SE PŘI NÁKUPU REGISTROVAT?  

  • Ano, registrace je povinná z důvodu kontaktních údajů, dodržujeme však pravidla GDPR.

 

 

LIGA BĚŽCE + 

JAK SE PŘIHLÁSÍM DO LIGY

  • jako přihlašovací údaje slouží e-mailová adresa a heslo, které sis zvolil/a při registraci. Pokud jsi zapomněl/a heslo, zažádej o jeho obnovu prostřednictvím přihlašovací stránky přímo v aplikaci. Nové heslo bude posláno na e-mail zadaný v registraci. Pokud se ani tak nepodaří do účtu přihlásit, kontaktuj nás na e-mailu: liga.bezce@bezec.eu 

NEVIDÍM VÝŠI KREDITU

  • je potřeba zkontrolovat, jestli máš zaplaceno a platba řádně proběhla
  • pokud i tak problém přetrvává, pošli číslo objednávky a screenshot platby na e-mail: liga.bezce@bezec.eu

KAM VLOŽÍM SVŮJ BĚH?

  • načti úvodí stránku aplikace a hledej záložku vpravo nahoře - nástěnka - vložit běh.

 

 

VÝZVA BĚŽCE+

JAK SE PŘIHLÁSÍM DO VÝZVY? 

  • jako přihlašovací údaje slouží e-mailová adresa a heslo, které sis zvolil/a při registraci. Pokud jsi zapomněl/a heslo, zažádej o jeho obnovu prostřednictvím přihlašovací stránky přímo v aplikaci. Nové heslo bude posláno na e-mail zadaný v registraci. Pokud se ani tak nepodaří do účtu přihlásit, kontaktuj nás na e-mailu: podpora@bezecteam.cz

KAM VLOŽÍM SVŮJ BĚH?

  • načti úvodí stránku aplikace a hledej záložku vpravo nahoře - nástěnka - vložit běh.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení